Kalenterissa nyt tilaa

Toimistosihteeri / assistentti / sihteeri / mitä muuta nimeä voisi käyttää..
Minulla, assarin kalenterissa on nyt tilaa!
Olisiko teillä tarvetta assistentille vaikka yhdeksi päiväksi viikossa, helposti laskutuksella?

Lähes 9 vuoden yritystoiminnan aikana olen saanut olla mukana monenlaisen toimialan yrityksissä ja nähnyt, että assistentin työ on hyvinkin samankaltaista alasta riippumatta, vaikka kysessä olisi henkilöstöosaaminen, sähköala tai rakentaminen. Toki joka paikassa on aina oma työkulttuurinsa ja kaikilta olen saanut oppia toimialaan kuuluvia piirteitä.

Mitä työtä Assaripalveluilla voisi teettää?
Esimerkiksi yrityksen hallinnollista työtä, sitä mitä jonkun on kuitenkin tehtävä, mutta ei ole työntekijöiden ydinosaamista. Useimmiten työntekijät nousevat innolla töihin aivan muiden asioiden takia kuin miettimään kokousjärjestelyitä, laskutusta tai asiakasyhteydenottoja saatikka toimistotarvikkeiden varastotilannetta. Kuitenkin näitäkin on monesti tehtävä. Joskus jotain on tehtävä vain muutaman kerran vuodessa ja ymmärrettävästi aikaa menee muisteluun miten se järjestelmä toimikaan tai miten se tehtiinkään. Assari on asiantuntija omassa lajissaan ja hoitaa näitä hommia hidastamatta ydinliiketoimintaa – yrityksen ammattilaisten työtä.

Muutamia esimerkkejä tehtävistä:
– taloushallinnon avustavat työt kuten ostolaskujen tarkastaminen, myyntilaskujen seuraaminen, laskuttaminen, tiliöinti ..
– sihteerin työt: kokous- ja matkajärjestelyt, pöytäkirjat, pienhankinnat, yleiset toimistotyöt ..
– liiketoiminnnan tuki: tilausten hallinta ja käsittely, tiedonhaku, asiakaspalvelu, sisäinen viestintä, hallitustyön tuki ..

Aina kannattaa kysyä, jos johonkin kohtaan tuntuu siltä ettei yrittäjän tai työntekijöiden aika riitä tai toimistohommat ei ole sitä ydinjuttua! Tavataan ja katsotaan kohtaako tarve, tarjonta ja kemiat.

Mirkka Lampinen – Assistentti

Olen myös yhdistystoiminnan osaaja. Jos mietit yhdistyksen perustamista tai kaipaat yhdistystoiminnan kysymyksiin apuja, katsotaan jos voisin auttaa. Teen yhdistysten toiminnantarkastuksia. Kysy rohkeasti!

Yhteistyöterveisin
Mirkka Lampinen

mirkka@assari.fi
p. 040 5317006
www.linkedin.com/in/mirkkalampinen

 

 

Yrittäjän Kumppani on nyt Mirkan Assaripalvelut Oy

Yrittäjän Kumppani on nyt Mirkan Assaripalvelut Oy

TIEDOTE 3.8.2017

Mirkka Lampinen ja Sanna Jylänki ovat tehneet yrityskaupat, jonka myötä toiminimi Yrittäjän Kumppani siirtyy takaisin Redesan Oy:lle (2212032-9) ja entisestä Yrittäjän Kumppani Oy:stä tuli Mirkan Assaripalvelut Oy.

Kaupassa kaikki osakkeet yhtiöstä 2707817-4 (ent. Yrittäjän Kumppani Oy) siirtyivät Mirkka Lampiselle. Mirkka omistaa yhtiöstä 100% (nyk. Mirkan Assaripalvelut Oy).

Löydät Mirkan Assari palvelut osoitteesta www.assari.fi ja Mirkan tavoitat mirkka@assari.fi .

Yhteystiedot ovat heti käytettävissä. Mirkan tavoitat samasta numerosta kuin tähänkin asti.

Mirkan Assari palvelut Oy jatkaa tuttua toimintaa eli yrittäjien apukäsien ja sijaispalveluiden tarjoamista ostopalveluna. Yrityskauppa ei aiheuta muutoksia voimassaoleviin sopimuksiin. Mirkka tulee kehittämään palveluita eteenpäin asiakaslähtöisesti.

Redesanin Sanna Jylänki ja Eliisa Moilanen rakentavat aikanaan Yrittäjän Kumppani-verkoston osaksi Redesanin toimintaa.

Lisätietoja:

Mirkka Lampinen 040 531 7006 mirkka@assari.fi

Sanna Jylänki 040 820 8559 sanna@redesan.fi

 

Yrittäjän Kumppanitalon toiminta päättyy

TIEDOTE: Julkaisuvapaa 10.10.2016

Lähes neljä vuotta toiminut Yrittäjän Kumppanitalon toiminta päättyy 31.12.2016.

Redesan Oy:n yrittäjä Sanna Jylänki perusti Yrittäjän Kumppanitalon tammikuussa 2013, jotta yksin yrittäjät voisivat paremmin verkostoitua konkreettisesti. Saman katon alle saatiinkin pöhisemään erilaisia toimijoita toistensa päiksi ja olkapäiksi – oli paljon huikeaa pöhinää yhdessä! Välillä talo onkin ollut täynnä ja vapautuvia huoneita on jopa jonotettu.

Helmikuussa 2016 Yrittäjän Kumppanitalon toiminta  siirtyi 2015 elokuussa perustetulle yhtiölle Yrittäjän Kumppani Oy:lle, jonka toimitusjohtajaksi ja Sanna lisäksi toiseksi, päävastuulliseksi yrittäjäksi astui tuore yrittäjä Mirkka Lampinen.

Keväällä 2016 Sanna Jylängin keskittyessä pääyrityksensä Redesan Oy:n toimintaan ja Mirkka Lampisen keskittyessä omaan Mirkan Assari palvelut Oy:n toimintaan, ei talon pidolle jäänyt enää tarpeeksi aikaa, joten syksyllä tehtiin lopettamispäätös.

 

Kiitämme kaikkia Yrittäjän Kumppanitalon asiakkaita ja yhteistyökumppaneita menneistä vuosista. Pöhinää pidettiin yllä ja ehkä tulevaisuudessa keksitään taas jotain jännää 😉

Yrityksen markkinointi

Yrityksen markkinointi

Promootio kauppakeskuksessa

Oman yrityksen promoaminen on tärkeää. Kukaan ei tiedä siitä mahtavasta mitä sulla on, jos ei ensin  mainosteta. Kuulostaa suhteellisen selvältä. Isommaksi kysymykseksi muodostuu se, että minkälainen markkinointi sitten on tehokasta ja onnistunutta?

Esittäytymiskeikalla julkisilla paikoilla huomaa kuinka tärkeää on keskustella ihmisten kanssa. Varsinkin, jos yritys on uusi, on tärkeää saada keskustelua aikaiseksi ihmisten kanssa: kysellä kysymyksiä ja kuunnella kuinka asiakkaan tarpeet voisivat kohdata oman tuotteen. Asiakaskohtaamiset voivat joskus olla lyhyitä, mutta saattavat jäädä asiakkaan mieleen ja palautua sitten myöhemmin oikeaan aikaan. Palautuminen voi tapahtua, vaikka kun naapuri puhuu aiheesta ja siihen sopivasta yrityksestä kertookin luotettava naapuri.

Ihmisten kanssa keskustelun lisäksi yrityksen nimen, logon ja värien ollessa esillä, markkinointi toimii hyvin. Ohi kulkeville tai netissä selaileville asiakkaille jää helposti näkömuistiin yrityksen ulkoasu ja mahdollisesti paikanpäällä mukaan jaettava lehdike muistuttaa vielä kotona. Mitä useammin yritys näkyy asiakkaalle, sitä tutummaksi se tulee.

Markkinointityössä huomaa kuinka juuri monenlainen mainostaminen on sitä onnistunutta ja tehokasta. Oman asiakaskunnan tunteminen ja heille sopivan markkinointitaktiikan löytäminen on olennaista. Täytyy siis esiintyä omille asiakkaille sopivalla tavalla ja sopivissa paikoissa. Tämä voi tapahtua yhtä hyvin printtimainoksilla kuin sosiaalisen median kautta tai ihmisiltä ihmisille.

Markkinointi on tehty oikein, kun joku muistaa yrityksen nimen ja mitä se tekee. Tavoitteen voi saavuttaa monen kanavan kautta. Tärkeintä on siis vain lähteä tekemään jotain ulospäin, että homma jatkuu myös sisälläpäin.

 

marikka-blogi-kuva

 

Kirjoittaja oli Yrittäjän Kumppanilla työkokeilussa. Marikka osoitti kiinnostusta ja innostusta yrittämiseen. Tästä persoonasta joku saa vielä aivan mahtavan tyypin tiimiinsä!

 

 

Marikka Goyal

 

Teimme Cooma Dance Academylle promootiota, markkinointia, Jyväskylän kauppakeskuksissa.

Yrittäjän sijainen

Yrittäjän sijainen?

YrittäjyysKyse ei siis ole kenenkään yrittäjän erikoisosaamisen alan valtaamisesta. Kyse on yrittäjän auttamisesta ja jaksamisesta. Paljon puhuttu ”ansaitseeko yrittäjä lomaa” vastine on Mirkan Assaripalvelut. Kyllä yrittäjä ansaitsee lomaa ja kyllä yrittäjä ansaitsee apua.

Mikäpä parempi kuin toinen yrittäjä, joka ymmärtää yrittämisen genren? Tarkoitus on pitää putiikin ovet auki, jotta asiakas pääsee vähintään tutustumaan yrityksen tuotteisiin. Mirkan Assaripalvelut tarjoaa asiakaspalvelijan sekä myyjän, joten peruskaupankäynti on kassavirran eduksi.

Mirkan Assaripalvelu ei ole epäluottamuslause henkilökunnalle. Se on lupa yrittäjälle rentoutua ja tuki henkilökunnalle. Palvelu toimii suodattimena, joka arvioi, onko syntynyt kysymys elintärkeä yrityksen toiminnalle. Alan erikoisosaaminen pysyy edelleen henkilökunnalla.

Palvelu sovitaan yrittäjän kanssa aina yrityskohtaisesti. Onko kyse puhelujen vastaanottamisesta, sähköpostin päivittämisestä, käydäänkö toimipaikalla useammin ja tietysti onko kaupalla aukioloajat joita noudatetaan?

Pidetään yritys pyörimässä, vaikka ihminen sen takana on levolla. Tai vaikka kouluttautumassa!

 

Mirkan Assaripalvelut käyttöön!

Onko mielessä hankerahoituksen hakemista? Etsimme tietoa, tutkimme hakuprosessin, toimitamme raportin. Yrittäjä voi sillä aikaa tehdä omaa yrittäjyyttään.

Onko paperit sotkussa, epätoivo iskee, eikä tiedä mistä aloittaisi? Mikäpä sen helpompaa kuin soittaa meille. Me järjestämme paperit, jotta yrittäjä voi vain hoitaa asiat tärkeysjärestyksessä pois alta. Yrittäjä voi käyttää paperien järjestelyajan omaan tuottavaan työhönsä.

Täytyisi aamupäivälläkin pitää putiikkia auki, mutta juuri olisi samaan aikaan tarpeellinen seminaari? Me tulemme pitämään putiikkiasi auki. Mirkan Assaripalvelut on myös asiakaspalvelun ammattilainen. Asiakkaat saavat palvelua eivätkä törmää suljettuun oveen ja yrittäjä itse saa tarpeellisen hetken verkottumiseen tai kouluttautumiseen. Vaikkapa ihan lepoon tai kuntoiluun!

Apuna myös tapahtumien järjestämiseen ja ylläpitoon, sähköpostin hallintaan, laskutukseen, myyntiteltan pystyttämiseen, käsipariksi postipakettien paketoimiseen ja postittamiseen…

Miksi palvelun käyttäminen on luotettavaa? Koska olemme yrittäjiä itsekin. Ymmärrämme haasteet. Uskomme yhteistyöhön.

Kysy mitä vain, keksitään kyllä ratkaisu.